

Kamil Bolek - CMO i członek zarządu LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".
Zarządza działem Designu w Artegence. Doskonały designer i ekspert w projektowaniu nowoczesnych serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych dla największych i najbardziej znanych marek. Do jego prac należy m.in. nowa odsłona portalu Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl czy koordynacja prac nad aplikacją oraz bankowością internetową Alior Banku. Cyklicznie prowadzi warsztaty wewnętrzne i dla klientów Artegence, z zakresu designu, UI i UX. Prelegent – m.in. na Forum IAB 2018. Posiada 16 lat doświadczenia, a od 11 lat związany jest z Artegence. Pracował dla takich brandów jak: Nike, Play, Lech, mBank, Knorr, Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, FOX, Panasonic, Wedel czy AVIVA. Ma na swoim koncie takie nagrody jak: KTR-y, Mixx Awards, Kreatury, Golden Arrow czy FWA.
Trochę projektant, trochę badacz, trochę organizator prac i zespołów, trochę mówca. Pracował z polskimi i zagranicznymi firmami. Sprawca wielu sukcesów i porażek.
Jenny Gove jest liderem User Experience Research w Google, gdzie prowadzi badania nad wykorzystaniem różnych urządzeń. W tym momencie obszarem zainteresowań Jenny są płatności online. Wcześniej Jenny zarządzała w Google zespołami badawczymi dotyczącymi aplikacji, społeczności i projektowania reklam. Była też związana z Sun Microsystems, Zadu i Open University w Wielkiej Brytanii. Obroniła doktorat na Uniwersytecie w Southampton w Wielkiej Brytanii.
Projektant UX/UI. Mąż i ojciec dwóch synów. Perkusista, z zamiłowania historyk i paralotniarz. Z branżą projektową zawodowo związany od ponad 10 lat. Dziedziny, w których się porusza, to projektowanie interfejsów mobilnych, internetowych i opracowywanie rozwiązań w oparciu o nowoczesne technologie. Współtworzył oraz rozwijał prototypy i patenty urządzeń elektronicznych dla marki Samsung Electronics. W kręgu jego działań mieści się także komercyjna grafika komputerowa, wydawnicza (muzyka i książki), branding. Doświadczenie zdobywał przy pracy dla rodzimych marek oraz międzynarodowych korporacji, tj. Allegro Group, Samsung Electronics R&D, OLX Group, Naspers Classifieds, Paymentwall INC, Bank Zachodni WBK, Santander Bank Polska. Współautor patentu typu A1 (Non invasive keyboard for mobile)
Od kilkunastu lat w branży IT. CTO i współzałożyciel Miquido, krakowskiego software house'u tworzącego rozwiązaniania mobile, cloud i data science dla globalnych korporacji takich jak Universal Music Group, AXA, Herbalife, TUI oraz "jednorożców" (wśród nich Skyscanner i HelloFresh). Inicjator i współorganizator międzynarodowych konferencji technologicznych - Mobiconf, GeeCON oraz GoGoConf. Uważa, że technologia sama w sobie nie powinna być celem, a tylko narzędziem do jego osiągnięcia.
Ernest Jakubowski - dyrektor techniczny w firmie Mobter, tworzącej oprogramowanie dla branży bankowej, fintech, m-commerce oraz transportowej. Odpowiada za jakość i architekturę w projektach dla PKO BP, Banku Millennium, Eurobanku czy Zencardu. Od ponad 10 lat w branży mobile. Prywatnie pasjonat planszówek i miłośnik Toskanii. Krzewiciel nowych technologii. niedawno zakupił mieszkanie wyłącznie przy pomocy aplikacji mobilnej.
Posiada szerokie doświadczenie z zakresu analizy, tworzenia i badania produktów interaktywnych. Pracowała z klientami z branży bankowej, telekomunikacyjnej i mediowej. W swojej projektach skupia się na wypracowaniu idealnej równowagi pomiędzy oczekiwaniami klienta i wygodą użytkownika. Współpracowała z takimi markami jak BGŻ BNP Paribas, mBank, Agora, Play.
UX Writer z żyłką stratega w zespole UX w e-point SA. Brał udział w pracach projektowych dla m.in. ING Banku Śląskiego, Grupy PZU oraz BGŻ BNP Paribas. Wcześniej związany z branżą PR. W wolnych chwilach tłumaczy literaturę młodzieżową.
CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
CEO i współzałożycielka agencji Mobee Dick, zajmującej się budową produktów i usług cyfrowych, w portfolio której znajduje się ponad 100 projektów m.in. dla TUiR Warta, Żabka Polska, Agora, Edipresse, Rainbow Tours, Empik, Itaka, Getin Bank, Credit Agricole, Banque Saudi Fransi. Autorka bloga jestem.mobi, nagrodzonego Wyróżnieniem Specjalnym Blog Roku 2013. Autorka cenionych raportów branżowych m.in. “POLSKA.JEST.MOBI”, "BANK.JEST.MOBI". Jurorka czterech edycji prestiżowego konkursu Mobile Trends Awards. Współautorka książek “E-marketing" i “Biblia e-biznesu 2”. Kierownik lokalny studiów podyplomowych UX Design na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Jedna ze stu kobiet wyróżnionych w 2014 roku tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet.
Związany z branżą internetową od 2008 roku. Poza współtworzeniem działu R&D Symetrii zajmuje się projektowaniem serwisów WWW, aplikacji SaaS oraz mobilnych. Specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz procesów za nimi stojących. Koordynator i moderator badań aplikacji o dużym stopniu skomplikowania. Łączy wykształcenie i wiedzę techniczną z obszarem User Experience. Trener międzynarodowego certyfikatu UX-PM oraz wykładowca akademicki. Wybrani klienci: Polskie Linie Lotnicze LOT, Orange, Asseco, T-Mobile Usługi Bankowe, Play, PZU, Netia, ING Bank Śląski, TU Ergo Hestia, Santander, MasterCard.
Bartek Sibiga - założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku - DDOB.
Nadia Ait Aoudia Pérez jest specjalistką ds. platformy (Platform Specialist) w systemie Android Enterprise w Google. Zanim została specjalistką ds. platformy, Nadia pracowała w Google jako inżynier ds. rozwiązań (Solution Engineer) dla Google Apps, Android i Chrome for Work. Nadia jest absolwentką National Institute of Telecommunications z tytułem magistra w zakresie Engineering International Business. Obecnie mieszka w aglomeracji paryskiej we Francji.
Rafał Cymerys jest założycielem i CTO w Upside - jednej z pierwszych w Polsce agencji technologicznej specjalizującej się w tworzeniu i wdrożeniach asystentów głosowych do biznesu. Na co dzień pomaga brandom i klientom zrozumieć potencjał technologii głosowych i ich wykorzystanie. Jest twórcą VoiceCommerce.js - open-sourcowego frameworku, dzięki któremu sklepy online mogą łatwo rozpocząć swoją działalność w obrębie Google Assistant i Amazon Alexa.
Marketing Manager żyjący w świecie nowych technologii, a szczególnie asystentów głosowych. Geek związany od ponad 5 lat z Google na szczeblu lokalnym oraz regionalnym. Zakochany w klasycznym rocku i górach, pasjonujący się nowymi rozwiązaniami w obszarze edukacji. Zawsze chętny do rozmowy przy kieliszku portugalskiego wina.
Jestem Senior UX Designerem w Efigence. Zdobywałem doświadczenie w pracy dla takich klientów jak m.in. Emirates NBD, mBank, Pekao S.A., BGŻ BNP, czy Volkswagen. We wszystkich projektach, w których biorę udział moim głównym celem jest stworzenie rozwiązań, które odpowiadają na realne problemy użytkowników oraz spełniają cele i założenia właścicieli biznesowych projektowanego produktu. Przykładam dużą wagę do detali, dlatego też większość deweloperów mnie nienawidzi, ale po pracy jesteśmy już dobrymi kumplami :)
Projektant UX i współzałożyciel firmy Flying Bisons. Były szachista i zapalony piłkarz amator. Projektuje doświadczenia użytkowników od ponad 6 lat. Swoją oficjalną przygodę z UX rozpoczął w grupie Socializer, a następnie kontynuował ją w Isobar Polska. Obecnie współprowadzi 30-osobowy zespół realizujący strategiczne projekty dla takich marek jak: PwC, IKEA, KFC, Zain, Pekao, Dominos, Polski Bus, Mercedes AMG, Muscat, Oragne, NC+, NN TFI. Wrzesień 2018 - Otwierająca prelekacja podczas "UX Poland". Czerwiec 2018 - „Horyzonty Bankowości 2018 - Płatności mobilne” prelegent. Wystąpienie „Experience design - przewaga na rynku płatności mobilnych” Listopad 2018 - Prelekacja podczas meet-up'u "Mobile marketing" na Google Campus.
Od kilkunastu lat zarządza projektami i produktami internetowymi. Jako Dyrektor Rozwoju Online w Grupie Radiowej Agory odpowiada za rozwój i utrzymanie platformy podcastowej Radia TOK FM z unikalnym na rynku "paywallem audio", a także wsparcie technologiczno-produktowe serwisów i aplikacji radiostacji muzycznych (Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio) oraz platformy muzycznej Tuba.FM. Wcześniej pracował m.in. w TVP S.A., GG Network oraz agencji Scholz & Friends Warszawa. Prywatnie - Ślązak w Warszawie, szczęśliwy ojciec trójki dzieci.
Projektant i badacz z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży finansowej. Na co dzień współpracuje z największymi polskimi instytucjami tworząc produkty i usługi skoncentrowane na rozwiązywaniu problemów użytkowników. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: mBank, Bank Millennium, PKO BP, Volkswagen, Raiffeisen Polbank.
Od 10 lat odpowiada za prowadzenie projektów IT, posiada praktyczne doświadczenie z zakresu UX: tworzenia logiki ścieżki użytkownika, prototypowania (lo-fi) oraz badań jakościowych, m.in. prowadzonych z wykorzystaniem eye trackera oraz EEG. Prywatnie: autorka bajek dla dzieci oraz właścicielka białego kota brytyjskiego o niespotykanym poziomie fajtłapowatości.
Kiedyś inżynier systemowy i programista, a obecnie doświadczony analityk i szef projektów informatycznych o międzynarodowej skali. Autor rozwiązań programistycznych wykorzystywanych przez lata w urzędach pracy w całej Polsce. Obecnie prowadzi Software House Grupy WM, w której od wielu lat realizuje dedykowane aplikacje mobilne i webowe, zamieniając wizje klientów w realne rozwiązania. Prywatnie mąż, ojciec trójki dzieci, pasjonat brydża i smakosz oryginalnego piwa.
Project Manager z kilkuletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w projektach z zakresu e-commerce, IT i product design. Tworzy nowe projekty począwszy od idei, kończąc na dochodowych modelach biznesowych. Obecnie w morele.net odpowiada za wprowadzenie nowej strony internetowej, aplikacji mobilnej oraz nowych funkcjonalności. Żyje w przeświadczeniu, że nie ma problemów nie do rozwiązania. Fanatyk sportów, w myśl dewizy: ,,jak biegać to maratony”. Miłośnik strategii, zarówno w życiu, w pracy jak i grach planszowych.
Kasia Ryniak jest założycielką Upside - jednej z wiodących w Polsce agencji technologicznej specjalizującej się w tworzeniu i wdrażaniu asystentów głosowych dla biznesu. Pomaga brandom zrozumieć potencjał głosu i projektuje interfejsy głosowe doceniane na międzynarodowej scenie.
Head of Mobile w grupie Empik odpowiada za budowanie i realizację strategii omnichannel, rozwój aplikacji mobilnych. Wcześniej Head of Mobile w RTV Euro AGD. Absolwent studiów informatycznych z wieloletnim doświadczeniem jako grafik i web developer. Prywatnie pasjonat koszykówki w tym fantasy basketball oraz dalekich podróży z dala od turystów.
Architekt aplikacji, ewangelizator PWA i konsultant ds. rozwiązań cyfrowych. Karierę zawodową rozpoczynał w sektorze cyberbezpieczeństwa, następnie przeszedł przez fazę startupową, by wreszcie trafić do e-point, gdzie realizuje się jako projektant rozwiązań e-commerce. Od zawsze zafascynowany nowościami w zakresie www i mobile oraz najnowszymi technologiami, takimi jak PWA, AMP, Google Pay API, połączonymi z doskonałym User Experience.
Współwłaściciel i prezes Future Mind - firmy mającej za sobą ponad 200 projektów z obszaru digital. Wśród obecnych i byłych klientów firmy można wymienić: Skycash, Żabka Polska, LPP S.A., Euro RTV AGD, Empik, Virgin Mobile, Morizon S.A. czy Philips. Future Mind łączy kompetencje klasycznego software house i firmy pomagającej budować ale też rozwijać, produkty cyfrowe z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym internetu rzeczy. Nadal aktywnie uczestniczy w projektach klienckich, skupiając się głównie na doradztwie strategicznym. Jest również wykładowcą kilku wyższych uczelni m.in. Collegium Civitas i Akademi Leona Koźminskiego. Fascynują go zmiany nawykowe zapoczątkowane pojawieniem się smarfronów oraz typowanie technologii, które w przyszłości mogą stać się masowo wykrozystywane.