Prelegenci

  • Kamil

    Kamil Bolek

    linkedin

    Kamil Bolek - CMO i członek zarządu LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

  • Paweł

    Paweł Dunia

    linkedin

    Zarządza działem Designu w Artegence. Doskonały designer i ekspert w projektowaniu nowoczesnych serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych dla największych i najbardziej znanych marek. Do jego prac należy m.in. nowa odsłona portalu Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl czy koordynacja prac nad aplikacją oraz bankowością internetową Alior Banku. Cyklicznie prowadzi warsztaty wewnętrzne i dla klientów Artegence, z zakresu designu, UI i UX. Prelegent – m.in. na Forum IAB 2018. Posiada 16 lat doświadczenia, a od 11 lat związany jest z Artegence. Pracował dla takich brandów jak: Nike, Play, Lech, mBank, Knorr, Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, FOX, Panasonic, Wedel czy AVIVA. Ma na swoim koncie takie nagrody jak: KTR-y, Mixx Awards, Kreatury, Golden Arrow czy FWA.

  • Igor

    Igor Farafonow

    Trochę projektant, trochę badacz, trochę organizator prac i zespołów, trochę mówca. Pracował z polskimi i zagranicznymi firmami. Sprawca wielu sukcesów i porażek.

  • Jenny

    Jenny Gove

    twitter linkedin

    Jenny Gove is a User Experience Research lead at Google, where she conducts research on device use. Jenny's current area of focus is online Payments. Previously Jenny managed the Apps, Social, and Ads Design Research teams at Google. Prior affiliations include Sun Microsystems, Zadu, and the Open University, UK. She received her Ph.D. from the University of Southampton in the UK.

  • Ernest

    Ernest Jakubowski

    linkedin

    Senior mobile developer with expert knowledge of both Android and IOS. Inspiring people leader with experience in team management and as technical leader.

  • Anna

    Anna Kędzierska

    linkedin

    Posiada szerokie doświadczenie z zakresu analizy, tworzenia i badania produktów interaktywnych. Pracowała z klientami z branży bankowej, telekomunikacyjnej i mediowej. W swojej projektach skupia się na wypracowaniu idealnej równowagi pomiędzy oczekiwaniami klienta i wygodą użytkownika. Współpracowała z takimi markami jak BGŻ BNP Paribas, mBank, Agora, Play.

  • Filip

    Filip Makowiecki

    linkedin

    UX Writer z żyłką stratega w zespole UX w e-point SA. Brał udział w pracach projektowych dla m.in. ING Banku Śląskiego, Grupy PZU oraz BGŻ BNP Paribas. Wcześniej związany z branżą PR. W wolnych chwilach tłumaczy literaturę młodzieżową.

  • Krzysztof

    Krzysztof Marzec

    fb twitter linkedin

    CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

  • Monika

    Monika Mikowska

    fb twitter linkedin

    CEO agencji Mobee Dick, zajmującej się budową produktów i usług cyfrowych, w portfolio której znajduje się ponad 100 projektów m.in. dla TUiR Warta, Żabka Polska, Agora, Edipresse, Rainbow Tours, Empik, Itaka, Getin Bank, Credit Agricole, Banque Saudi Fransi. Wiodąca w Polsce specjalistka ds. mobile UX design. Autorka popularnego bloga jestem.mobi, nagrodzonego Wyróżnieniem Specjalnym Blog Roku 2013. Autorka cenionych raportów branżowych m.in. “POLSKA.JEST.MOBI”, "BANK.JEST.MOBI". Jurorka czterech edycji prestiżowego konkursu Mobile Trends Awards. Współautorka książek “E-marketing" i “Biblia e-biznesu 2”. Kierownik lokalny studiów podyplomowych UX Design na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Jedna ze stu kobiet wyróżnionych w 2014 roku tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet.

  • Bartek

    Bartek Sibiga

    linkedin

    Bartek Sibiga - założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku - DDOB.

  • Nadia

    Nadia Ait Aoudia Pérez

    linkedin

    Nadia Ait Aoudia Pérez is a Platform Specialist at Android Enterprise for Google. Before becoming a Platform Specialist, Nadia worked at Google as a Solution Engineer for Google Apps, Android and Chrome for Work. Nadia graduated from the National Institute of Telecommunications with a Master Field Of Study in Engineering International Business. She currently resides in Paris Area, France.

  • Konrad

    Konrad Dziejarski

    linkedin

    Jestem Senior UX Designerem w Efigence. Zdobywałem doświadczenie w pracy dla takich klientów jak m.in. Emirates NBD, mBank, Pekao S.A., BGŻ BNP, czy Volkswagen. We wszystkich projektach, w których biorę udział moim głównym celem jest stworzenie rozwiązań, które odpowiadają na realne problemy użytkowników oraz spełniają cele i założenia właścicieli biznesowych projektowanego produktu. Przykładam dużą wagę do detali, dlatego też większość deweloperów mnie nienawidzi, ale po pracy jesteśmy już dobrymi kumplami :)

  • Łukasz

    Łukasz Kowalski

    fb linkedin

    Projektant UX i współzałożyciel firmy Flying Bisons. Były szachista i zapalony piłkarz amator. Projektuje doświadczenia użytkowników od ponad 6 lat. Swoją oficjalną przygodę z UX rozpoczął w grupie Socializer, a następnie kontynuował ją w Isobar Polska. Obecnie współprowadzi 30-osobowy zespół realizujący strategiczne projekty dla takich marek jak: PwC, IKEA, KFC, Zain, Pekao, Dominos, Polski Bus, Mercedes AMG, Muscat, Oragne, NC+, NN TFI. Wrzesień 2018 - Otwierająca prelekacja podczas "UX Poland". Czerwiec 2018 - „Horyzonty Bankowości 2018 - Płatności mobilne” prelegent. Wystąpienie „Experience design - przewaga na rynku płatności mobilnych” Listopad 2018 - Prelekacja podczas meet-up'u "Mobile marketing" na Google Campus.

  • Roch

    Roch Kudła

    linkedin

    Od kilkunastu lat zarządza projektami i produktami internetowymi. Jako Dyrektor Rozwoju Online w Grupie Radiowej Agory odpowiada za rozwój i utrzymanie platformy podcastowej Radia TOK FM z unikalnym na rynku "paywallem audio", a także wsparcie technologiczno-produktowe serwisów i aplikacji radiostacji muzycznych (Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio) oraz platformy muzycznej Tuba.FM. Wcześniej pracował m.in. w TVP S.A., GG Network oraz agencji Scholz & Friends Warszawa. Prywatnie - Ślązak w Warszawie, szczęśliwy ojciec trójki dzieci.

  • Łukasz

    Łukasz Łojewski

    linkedin

    Projektant i badacz z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży finansowej. Na co dzień współpracuje z największymi polskimi instytucjami tworząc produkty i usługi skoncentrowane na rozwiązywaniu problemów użytkowników. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: mBank, Bank Millennium, PKO BP, Volkswagen, Raiffeisen Polbank.

  • Katarzyna

    Katarzyna Małecka

    linkedin

    Od 10 lat odpowiada za prowadzenie projektów IT, posiada praktyczne doświadczenie z zakresu UX: tworzenia logiki ścieżki użytkownika, prototypowania (lo-fi) oraz badań jakościowych, m.in. prowadzonych z wykorzystaniem eye trackera oraz EEG. Prywatnie: autorka bajek dla dzieci oraz właścicielka białego kota brytyjskiego o niespotykanym poziomie fajtłapowatości.

  • Marek

    Marek Michalski

    Kiedyś inżynier systemowy i programista, a obecnie doświadczony analityk i szef projektów informatycznych o międzynarodowej skali. Autor rozwiązań programistycznych wykorzystywanych przez lata w urzędach pracy w całej Polsce. Obecnie prowadzi Software House Grupy WM, w której od wielu lat realizuje dedykowane aplikacje mobilne i webowe, zamieniając wizje klientów w realne rozwiązania. Prywatnie mąż, ojciec trójki dzieci, pasjonat brydża i smakosz oryginalnego piwa.

  • Bartłomiej

    Bartłomiej Sobczak

    linkedin

    Head of Mobile w grupie Empik odpowiada za budowanie i realizację strategii omnichannel, rozwój aplikacji mobilnych. Wcześniej Head of Mobile w RTV Euro AGD. Absolwent studiów informatycznych z wieloletnim doświadczeniem jako grafik i web developer. Prywatnie pasjonat koszykówki w tym fantasy basketball oraz dalekich podróży z dala od turystów.

  • Michał

    Michał Szklarski

    fb twitter linkedin

    Architekt aplikacji, ewangelizator PWA i konsultant ds. rozwiązań cyfrowych. Karierę zawodową rozpoczynał w sektorze cyberbezpieczeństwa, następnie przeszedł przez fazę startupową, by wreszcie trafić do e-point, gdzie realizuje się jako projektant rozwiązań e-commerce. Od zawsze zafascynowany nowościami w zakresie www i mobile oraz najnowszymi technologiami, takimi jak PWA, AMP, Google Pay API, połączonymi z doskonałym User Experience.

  • Tomasz

    Tomasz Wozniak

    fb twitter linkedin

    Współwłaściciel i prezes Future Mind - firmy mającej za sobą ponad 200 projektów z obszaru digital. Wśród obecnych i byłych klientów firmy można wymienić: Skycash, Żabka Polska, LPP S.A., Euro RTV AGD, Empik, Virgin Mobile, Morizon S.A. czy Philips. Future Mind łączy kompetencje klasycznego software house i firmy pomagającej budować ale też rozwijać, produkty cyfrowe z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym internetu rzeczy. Nadal aktywnie uczestniczy w projektach klienckich, skupiając się głównie na doradztwie strategicznym. Jest również wykładowcą kilku wyższych uczelni m.in. Collegium Civitas i Akademi Leona Koźminskiego. Fascynują go zmiany nawykowe zapoczątkowane pojawieniem się smarfronów oraz typowanie technologii, które w przyszłości mogą stać się masowo wykrozystywane.

Organizator

  • clickmaster

Patroni medialni

  • wp.pl
  • interia.pl
  • marketerplus.pl
  • gazetakrakowska.pl
  • money.pl
  • marketing online
  • crossweb
  • marketing-news.pl
  • socialpress
  • wup.pl
  • strefa biznesu
  • di24.pl
  • poradnik_przedsiebiorcy
  • fintek.pl
  • brief
  • challange rocket
  • bis agh
  • challange rocket

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco! Śledź nas w social mediach oraz dołącz do newslettera. W ten sposób jako pierwszy otrzymasz informacje o rozpoczęciu przedsprzedaży biletów oraz zapisach na call for papers!

  • fb
  • twitter
  • instagram
  • linkedIn
  • youtube

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję