Program

  • registration
    8:30 - 9:00

    Rejestracja

  • start
    9:00 - 9:15

    Rozpoczęcie

  • registration
    9:15 - 10:35

    BLOK MOBILE 2019

  • prelegent
    9:15 - 9:40

    Co po mobile?

    Monika Mikowska (Mobee Dick)

    O nowej koncepcji usług kontekstowych, zmieniających się real time, w zadanym miejscu i wobec okoliczności, w których funkcjonuje jednostka.

  • prelegent
    9:45 - 10:10

    Mobile-first czy data-first?

    Radosław Holewa (Miquido)

    Podejście mobile-first ewoluuje. Dziś samo posiadanie aplikacji mobilnej nie stwarza już istotnej przewagi nad konkurencją. Jak w kontekście mobile-first są postrzegane dane, jakie korzyści może nam przynieść ich wykorzystanie?

  • prelegent
    10:15 - 10:30

    Panel dyskusyjny

  • coffee
    10:30 - 11:00

    Przerwa kawowa

  • registration
    11:00 - 12:45

    BLOK POKOLENIE Z

  • prelegent
    11:00 - 11:25

    Dlaczego warto inwestować w projekty mobilne i jak docierać do pokolenia Z

    Ernest Jakubowski (Mobter)

    Realizując różnorodne projekty mobilne, bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której klienci tną budżety głównie na projektach mobilnych, które są niedoceniane i niedoszacowane.

  • prelegent
    11:30 - 11:55

    Vertical influencers - czym jest mobile influencer marketing, czym różni się od reszty i jak go dobrze wykorzystać

    Kamil Bolek (LifeTube), Bartek Sibiga (DDOB)

    TikTok, Instagram, InstaStories, YouTube i YTStories - jak za tym nadążyć i odnaleźć się w mobilnej wideo-rzeczywistości pokolenia Z? Czego można nauczyć się od topowych influencerów i jak ich wykorzystać w swojej komunikacji?

  • prelegent
    12:00 - 12:25

    Mobilne SEO / Google Ads w kontekście pokolenia Z

    Krzysztof Marzec (DevaGroup)

    Skalowalne i praktyczne pomysły jak zwykłą kampanię SEM ulepszyć o kontekst pokolenia Z. Dodatkowo na bazie doświadczeń z klientami DevaGroup zbudowałem listą pomysłów, które mogą dać Ci wyraźną przewagę nad konkurencją.

  • prelegent
    12:30 - 12:45

    Panel dyskusyjny

  • dinner
    12:45 - 13:35

    Obiad

  • registration
    13:35 - 16:25

    BLOK PROJEKTOWANIE / UX / DESIGN

  • prelegent
    13:35 - 13:45

    Retail mobile experience - stan mobilnych zakupów na świecie.

    Piotr Sałata (SYMETRIA UX - partner Blue Media)

    W wystąpieniu przybliżę przekrojowy obraz poziomu doświadczeń użytkowników związanych z mobilnymi zakupami. Wskażę przykłady dobrych praktyk, a także wyzwania i bariery stojące przed projektantami procesów sprzedażowych.

  • prelegent
    13:50 - 14:15

    The State of the Web

    Jenny Gove (Google)

    Sieć internetowa przeszła długą drogę i jest w stanie zapewnić szybkie, niezawodne i angażujące doświadczenia, a progresywne aplikacje webowe (ang. Progressive Web Apps) dodatkowo umożliwiają dziś korzystanie ze zintegrowanych doświadczeń na urządzeniach osobistych. Twórcy przeglądarek zapewniają progresywne doświadczenia, nie tylko za pomocą aplikacji internetowych na urządzenia mobilne, ale także poprzez aplikacje, które można zainstalować na komputerze. Zbadamy jaką rolę w tej transformacji z postępem technicznym odgrywa UX, przyczyniając się do zapewniania doskonałego doświadczenia korzystania z sieci.

  • prelegent
    14:20 - 14:45

    Jak wykorzystać zmianę marki do wytyczenia nowego kierunku w rozwoju aplikacji mobilnej?

    Andrzej Grupiński (Santander Bank Polska S.A.)

    W 2018 roku w Banku Zachodnim WBK przechodziliśmy wiele zmian, z których największy wpływ na rozwój aplikacji mobilnej miały: zmiana marki na Santander Bank Polska S.A. oraz transformacja agile. Podczas prezentacji opowiem, jak wykorzystaliśmy tę szansę do dostarczenia naszym klientom odświeżonej i zoptymalizowanej wersji aplikacji mobilnej.

  • prelegent
    14:50 - 15:15

    Mobile to nie kraj dla leworęcznych ludzi

    Paweł Dunia (Artegence), Anna Kędzierska (Artegence)

    Cały świat jest skonstruowany pod osoby praworęczne. Nawet, jeżeli leworęczni nie zauważają potrzeby posiadania „nożyczek dla leworęcznych”, o wiele lepiej i szybciej używałoby im się aplikacji stworzonych stricte pod nich.

  • coffee
    15:15 - 15:30

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    15:30 - 15:55

    Mobile (jeszcze bardziej) first! PWA jako wyzwanie UX

    Filip Makowiecki (e-point SA)

    PWA - poza wymaganiami technicznymi - oznacza nowe wyzwania w zakresie UX, UI i contentu. Pokażemy, jak sobie z nimi radziliśmy w pracy nad pozornie „nieaplikacyjnymi” projektami portali sprzedażowo-obsługowych.

  • prelegent
    16:00 - 16:25

    Szarlatani UX

    Igor Farafonow (Uxeria)

    Prezentacja prezentuje krytyczne spojrzenie na pracę UX w obrębie oczekiwań stakeholderów, samego warsztatu pracy, jego efektów oraz odpowiedzialności.

  • prelegent
    16:30 - 16:50

    Panel dyskusyjny

  • closing
    16:50 - 17:00

    Zakończenie

  • gala
    19:00 - 21:00

    Gala Mobile Trends Awards 2018 (Dress code: strój koktajlowy)

  • party
    21:00 - 0:30

    Blue Media Networking Party

  • start
    9:30 - 9:40

    Rozpoczęcie

  • start
    9:40 - 12:25

    BLOK INTERFACES OF THE FUTURE

  • prelegent
    9:40 - 10:05

    Asystentci głosowi - czy to już ? Od czasu pojawienia się smartfonów to najważniejsza zmiana interfejsu do korzystania z Internetu. Jak się do niej przygotować.

    Tomasz Wozniak (Future Mind)

    Mowa to najbardziej naturalny interfejs służący komunikacji. Czy pojawienie się asystentów głosowych może całkowicie sposób w jaki ludzie korzystają z dobroci nowych technologii ? Jaką rolę w tym wszystkim odegraja smartfony

  • prelegent
    10:10 - 10:35

    Automatyzacja i obsługa głosem. Czy aplikacje bankowe w obecnej formie będą miały sens?

    Konrad Dziejarski (Efigence), Łukasz Łojewski (Efigence)

    Dwaj giganci technologiczni – Google i Apple – otwierają przed użytkownikami zupełnie nowe sposoby obsługi ich smartfonów. Jakie to będzie miało konsekwencje dla bankowości mobilnej w najbliższej i nieco dalszej przyszłości?

  • coffee
    10:35 - 11:05

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    11:05 - 11:30

    Dialog z klientem w Erze Asystentów

    Michal Dlugosz (Google)

    Interfejsy konwersacyjne zdobywają coraz większą popularność, a użytkownicy już teraz oczekują natychmiastowej i naturalnej komunikacji. Jak firmy mogą odpowiedzieć na ich potrzeby? Dołączając do tej sesji usłyszycie, jak marki mogą wejść w dialog ze swoimi klientami, wykorzystując technologię Asystenta Google.

  • prelegent
    11:35 - 12:00

    Voice Commerce - kiedy użytkownicy i ecommerce będą gotowi na głosowe zakupy?

    Kasia Ryniak (Upside), Rafał Cymerys (Upside)

    Platformy takie jak Google Assistant czy Amazon Alexa otwierają nową płaszczyznę dla e-commerce -dokonywanie zakupów poprzez głos. Brzmi to obiecująco, jednak czy jesteśmy już gotowi na voice commerce?

  • prelegent
    12:05 - 12:25

    Panel dyskusyjny

  • dinner
    12:25 - 13:15

    Obiad

  • registration
    13:15 - 15:05

    BLOK M-COMMERCE

  • prelegent
    13:15 - 13:40

    Full Value of Mobile 2.0 - Empik Case Study

    Bartłomiej Sobczak (Empik)

    Opowiem o tym jak w Empiku podchodzimy do mobile, jak go mierzymy, jak wpływa na sprzedaż w innych kanałach oraz o różnicach między web i aplikacjami.

  • prelegent
    13:45 - 14:10

    Nowy e-commerce dla KFC - Mobile case study

    Łukasz Kowalski (Flying Bisons)

    Jak wyglądał proces projektowy? Dlaczego podjeliśmy decyzję odnośnie zastosowania adaptywnego podejścia do mobile? Jakie były wyniki re-design'u (GA). Dalszy proces i testy A/B (wyniki testów A/B). Roadmap'a na 2019 rok.

  • prelegent
    14:15 - 14:40

    More(le.net) in mobile

    Jakub Rak (morele.net)

    O tym, jak własnym sumptem przeprowadzić redesign strony desktopowej, mobilnej i zrobić aplikacje w jednym podejściu.

  • prelegent
    14:45 - 15:05

    Panel dyskusyjny

  • coffee
    15:05 - 15:25

    Przerwa kawowa

  • registration
    15:25 - 16:25

    BLOK CASE STUDY

  • prelegent
    15:25 - 15:50

    [CASE STUDY] Nie tylko smartfon: nowe przykłady użycia dla Androida

    Nadia Ait Aoudia Pérez (Google Android Enterprise)

    Szeroki zakres dostępnych rozwiązań mobilnych oznacza, że dla naprawdę każdego zadania i przypadku użycia da się znaleźć odpowiednie urządzenie. Dowiedz się, w jaki sposób dedykowane urządzenia są wykorzystywane i zarządzane w różnych branżach.

  • prelegent
    15:50 - 16:00

    [CASE STUDY] Jak połączyć wymagania biznesowe i wymagania użytkowników końcowych w zgrabny produkt? Na przykładzie aplikacji kierowcy iTaxi.pl

    Katarzyna Małecka (iTaxi.pl)

    Jak udało się nam stworzyć dobry, użyteczny produkt, zachowując jednocześnie sens biznesowy i atrakcyjność produktu dla użytkowników? O tym będzie prezentacja.

  • prelegent
    16:00 - 16:10

    [CASE STUDY] Co ma apka do kurczaka

    Marek Michalski (Grupa WM)

    Po raz pierwszy na rynek aplikacji mobilnych trafi dedykowany produkt, który łączy hodowców ferm z weterynarzami, producentami leków i laboratoriami. Jak zintegrowane zostały rozwiązania w skomplikowanym ekosystemie użytkowników?

  • prelegent
    16:10 - 16:20

    [CASE STUDY] Stare medium w nowych czasach... czyli jak zrobić Radio (i pieniądze) na ekranie telefonu

    Roch Kudła (Grupa Radiowa Agory)

    O tym, jak i dlaczego aplikacja mobilna Radia TOK FM mogła stać się najlepiej zarabiającą apką w kategorii "Wiadomości i czasopisma" w polskim Google Play... CASE STUDY

  • prelegent
    16:20 - 16:30

    [CASE STUDY] Jak wyprzeć klasyczną aplikację mobilną dokonując przejścia swojego www na PWA? Case PWA Acceleratora dla e-commerce.

    Michał Szklarski (e-point)

    Jak udało się nam stworzyć produkt, który odpowiada na potrzebę każdego e-commerce, by być na smartfonach, nie tworząc typowej apki na 3 platformy i umożliwiając dokonanie zakupu w 20 sekund? Dowiesz się na mojej prezentacji.

  • party
    16:30 - 16:45

    QUIZ wiedzy o mobile z nagrodami! Zainstaluj aplikację Kahoot!

  • closing
    16:45 - 16:50

    Zakończenie

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco! Śledź nas w social mediach oraz dołącz do newslettera. W ten sposób jako pierwszy otrzymasz informacje o rozpoczęciu przedsprzedaży biletów oraz zapisach na call for papers!

  • fb
  • twitter
  • instagram
  • linkedIn
  • youtube

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję