Program

  • registration
    8:30 - 9:00

    Rejestracja

  • start
    9:00 - 9:15

    Rozpoczęcie

  • registration
    9:15 - 10:35

    BLOK MOBILE 2019

  • prelegent
    9:45 - 10:10

    Temat podamy wkrótce

  • prelegent
    10:15 - 10:35

    Panel dyskusyjny

  • coffee
    10:35 - 11:05

    Przerwa kawowa

  • registration
    11:05 - 12:55

    BLOK POKOLENIE Z

  • prelegent
    11:05 - 11:30

    Dlaczego warto inwestować w projekty mobilne i jak docierać do pokolenia Z

    Ernest Jakubowski (Mobter)

    Realizując różnorodne projekty mobilne, bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której klienci tną budżety głównie na projektach mobilnych, które są niedoceniane i niedoszacowane. Pokolenie Z, dla których mobile stanowi natywny świat. Urodzeni w erze mediów społecznościowych, życiu w otoczeniu aplikacji mobilnych zwracają ogromną wagę do jakości aplikacji i rozwiązań mobilnych. Żeby do nich skutecznie dotrzeć i skomunikować się, należy w końcu docenić mobile i poszerzyć swoją wiedzę na temat technik docierania do pokolenia Z.

  • prelegent
    11:35 - 12:00

    Vertical influencers - czym jest mobile influencer marketing, czym różni się od reszty i jak go dobrze wykorzystać

    Kamil Bolek (LifeTube), Bartek Sibiga (DDOB)

    TikTok, Instagram, InstaStories, YouTube i YTStories - jak za tym nadążyć i odnaleźć się w mobilnej wideo-rzeczywistości pokolenia Z? Czego można nauczyć się od topowych influencerów i jak ich wykorzystać w swojej komunikacji?

  • prelegent
    12:35 - 12:55

    Panel dyskusyjny

  • dinner
    12:55 - 13:45

    Obiad

  • registration
    13:45 - 16:50

    BLOK PROJEKTOWANIE / UX / DESIGN

  • prelegent
    13:45 - 14:10

    The State of the Web

    Jenny Gove (Google)

    The web has come a long way, is capable of providing fast, reliable and engaging experiences, and today, Progressive Web Apps additionally enable integrated experiences on personal devices. Browser vendors are enabling progressive experiences, not only through mobile web apps but also installable desktop applications. We'll explore the role that UX plays in this transformation together with advances in tech, to bring about great web experiences.

  • prelegent
    14:15 - 14:40

    Mobile to nie kraj dla leworęcznych ludzi

    Paweł Dunia (Artegence), Anna Kędzierska (Artegence)

    Cały świat jest skonstruowany pod osoby praworęczne. Nawet, jeżeli leworęczni nie zauważają potrzeby posiadania „nożyczek dla leworęcznych”, o wiele lepiej i szybciej używałoby im się aplikacji stworzonych stricte pod nich.

  • prelegent
    14:45 - 15:10

    Temat podamy wkrótce

  • coffee
    15:10 - 15:30

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    15:30 - 15:55

    Mobile (jeszcze bardziej) first! PWA jako wyzwanie UX

    Filip Makowiecki (e-point SA)

    PWA - poza wymaganiami technicznymi - oznacza nowe wyzwania w zakresie UX, UI i contentu. Pokażemy, jak sobie z nimi radziliśmy w pracy nad pozornie „nieaplikacyjnymi” projektami portali sprzedażowo-obsługowych.

  • prelegent
    16:00 - 16:25

    Szarlatani UX

    Igor Farafonow (Uxeria)

    Prezentacja prezentuje krytyczne spojrzenie na pracę UX w obrębie oczekiwań stakeholderów, samego warsztatu pracy, jego efektów oraz odpowiedzialności.

  • prelegent
    16:30 - 16:50

    Panel dyskusyjny

  • closing
    16:50 - 17:00

    Zakończenie

  • gala
    19:00 - 21:00

    Gala Mobile Trends Awards 2018 (Dress code: strój koktajlowy)

  • party
    21:00 - 0:30

    Networking Party

  • start
    9:30 - 9:40

    Rozpoczęcie

  • start
    9:40 - 12:25

    BLOK INTERFACES OF THE FUTURE

  • prelegent
    9:40 - 10:05

    Asystentci głosowi - czy to już ? Od czasu pojawienia się smartfonów to najważniejsza zmiana interfejsu do korzystania z Internetu. Jak się do niej przygotować.

    Tomasz Wozniak (Future Mind)

    Mowa to najbardziej naturalny interfejs służący komunikacji. Czy pojawienie się asystentów głosowych może całkowicie sposób w jaki ludzie korzystają z dobroci nowych technologii ? Jaką rolę w tym wszystkim odegraja smartfony

  • prelegent
    10:10 - 10:35

    Automatyzacja i obsługa głosem. Czy aplikacje bankowe w obecnej formie będą miały sens?

    Konrad Dziejarski (Efigence), Łukasz Łojewski (Efigence)

    Dwaj giganci technologiczni – Google i Apple – otwierają przed użytkownikami zupełnie nowe sposoby obsługi ich smartfonów. Jakie to będzie miało konsekwencje dla bankowości mobilnej w najbliższej i nieco dalszej przyszłości?

  • coffee
    10:35 - 11:05

    Przerwa kawowa

  • prelegent
    11:05 - 11:30

    Temat podamy wkrótce

  • prelegent
    11:35 - 12:00

    Temat podamy wkrótce

  • prelegent
    12:05 - 12:25

    Panel dyskusyjny

  • dinner
    12:25 - 13:15

    Obiad

  • registration
    13:15 - 15:05

    BLOK M-COMMERCE

  • prelegent
    13:15 - 13:40

    Full Value of Mobile 2.0 - Empik Case Study

    Bartłomiej Sobczak (Empik)

    Opowiem o tym jak w Empiku podchodzimy do mobile, jak go mierzymy, jak wpływa na sprzedaż w innych kanałach oraz o różnicach między web i aplikacjami.

  • prelegent
    13:45 - 14:10

    Nowy e-commerce dla KFC - Mobile case study

    Łukasz Kowalski (Flying Bisons)

    Jak wyglądał proces projektowy? Dlaczego podjeliśmy decyzję odnośnie zastosowania adaptywnego podejścia do mobile? Jakie były wyniki re-design'u (GA). Dalszy proces i testy A/B (wyniki testów A/B). Roadmap'a na 2019 rok.

  • prelegent
    14:15 - 14:40

    Temat podamy wkrótce

  • prelegent
    14:45 - 15:05

    Panel dyskusyjny

  • coffee
    15:05 - 15:25

    Przerwa kawowa

  • registration
    15:25 - 16:25

    BLOK CASE STUDY

  • prelegent
    15:25 - 15:50

    [CASE STUDY] Beyond the smartphone: New use cases for Android

    Nadia Ait Aoudia Pérez (Google Android Enterprise)

    The breadth of available mobile solutions means that there really is a device for every task and use case. Learn how dedicated devices are being used and managed across industries.

  • prelegent
    15:50 - 16:00

    [CASE STUDY] Jak połączyć wymagania biznesowe i wymagania użytkowników końcowych w zgrabny produkt? Na przykładzie aplikacji kierowcy iTaxi.pl

    Katarzyna Małecka (iTaxi.pl)

    Jak udało się nam stworzyć dobry, użyteczny produkt, zachowując jednocześnie sens biznesowy i atrakcyjność produktu dla użytkowników? O tym będzie prezentacja.

  • prelegent
    16:00 - 16:10

    [CASE STUDY] Co ma apka do kurczaka

    Marek Michalski (Grupa WM)

    Po raz pierwszy na rynek aplikacji mobilnych trafi dedykowany produkt, który łączy hodowców ferm z weterynarzami, producentami leków i laboratoriami. Jak zintegrowane zostały rozwiązania w skomplikowanym ekosystemie użytkowników?

  • prelegent
    16:10 - 16:20

    [CASE STUDY] Stare medium w nowych czasach... czyli jak zrobić Radio (i pieniądze) na ekranie telefonu

    Roch Kudła (Grupa Radiowa Agory)

    O tym, jak i dlaczego aplikacja mobilna Radia TOK FM mogła stać się najlepiej zarabiającą apką w kategorii "Wiadomości i czasopisma" w polskim Google Play... CASE STUDY

  • prelegent
    16:20 - 16:30

    [CASE STUDY] Jak wyprzeć klasyczną aplikację mobilną dokonując przejścia swojego www na PWA? Case PWA Acceleratora dla e-commerce.

    Michał Szklarski (e-point)

    Jak udało się nam stworzyć produkt, który odpowiada na potrzebę każdego e-commerce, by być na smartfonach, nie tworząc typowej apki na 3 platformy i umożliwiając dokonanie zakupu w 20 sekund? Dowiesz się na mojej prezentacji.

  • party
    16:30 - 16:45

    QUIZ wiedzy o mobile z nagrodami! Zainstaluj aplikację Kahoot!

  • closing
    16:45 - 16:50

    Zakończenie

Organizator

  • clickmaster

Patroni medialni

  • wp.pl
  • interia.pl
  • marketerplus.pl
  • gazetakrakowska.pl
  • money.pl
  • marketing online
  • crossweb
  • marketing-news.pl
  • socialpress
  • wup.pl
  • strefa biznesu
  • di24.pl
  • poradnik_przedsiebiorcy
  • fintek.pl
  • brief
  • challange rocket
  • bis agh
  • challange rocket

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco! Śledź nas w social mediach oraz dołącz do newslettera. W ten sposób jako pierwszy otrzymasz informacje o rozpoczęciu przedsprzedaży biletów oraz zapisach na call for papers!

  • fb
  • twitter
  • instagram
  • linkedIn
  • youtube

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję