

O nowej koncepcji usług kontekstowych, zmieniających się real time, w zadanym miejscu i wobec okoliczności, w których funkcjonuje jednostka.
Podejście mobile-first ewoluuje. Dziś samo posiadanie aplikacji mobilnej nie stwarza już istotnej przewagi nad konkurencją. Jak w kontekście mobile-first są postrzegane dane, jakie korzyści może nam przynieść ich wykorzystanie?
Realizując różnorodne projekty mobilne, bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której klienci tną budżety głównie na projektach mobilnych, które są niedoceniane i niedoszacowane.
Kamil Bolek (LifeTube), Bartek Sibiga (DDOB)
TikTok, Instagram, InstaStories, YouTube i YTStories - jak za tym nadążyć i odnaleźć się w mobilnej wideo-rzeczywistości pokolenia Z? Czego można nauczyć się od topowych influencerów i jak ich wykorzystać w swojej komunikacji?
Piotr Sałata (SYMETRIA UX - partner Blue Media)
W wystąpieniu przybliżę przekrojowy obraz poziomu doświadczeń użytkowników związanych z mobilnymi zakupami. Wskażę przykłady dobrych praktyk, a także wyzwania i bariery stojące przed projektantami procesów sprzedażowych.
Sieć internetowa przeszła długą drogę i jest w stanie zapewnić szybkie, niezawodne i angażujące doświadczenia, a progresywne aplikacje webowe (ang. Progressive Web Apps) dodatkowo umożliwiają dziś korzystanie ze zintegrowanych doświadczeń na urządzeniach osobistych. Twórcy przeglądarek zapewniają progresywne doświadczenia, nie tylko za pomocą aplikacji internetowych na urządzenia mobilne, ale także poprzez aplikacje, które można zainstalować na komputerze. Zbadamy jaką rolę w tej transformacji z postępem technicznym odgrywa UX, przyczyniając się do zapewniania doskonałego doświadczenia korzystania z sieci.
Andrzej Grupiński (Santander Bank Polska S.A.)
W 2018 roku w Banku Zachodnim WBK przechodziliśmy wiele zmian, z których największy wpływ na rozwój aplikacji mobilnej miały: zmiana marki na Santander Bank Polska S.A. oraz transformacja agile. Podczas prezentacji opowiem, jak wykorzystaliśmy tę szansę do dostarczenia naszym klientom odświeżonej i zoptymalizowanej wersji aplikacji mobilnej.
Paweł Dunia (Artegence), Anna Kędzierska (Artegence)
Cały świat jest skonstruowany pod osoby praworęczne. Nawet, jeżeli leworęczni nie zauważają potrzeby posiadania „nożyczek dla leworęcznych”, o wiele lepiej i szybciej używałoby im się aplikacji stworzonych stricte pod nich.
Prezentacja prezentuje krytyczne spojrzenie na pracę UX w obrębie oczekiwań stakeholderów, samego warsztatu pracy, jego efektów oraz odpowiedzialności.
Mowa to najbardziej naturalny interfejs służący komunikacji. Czy pojawienie się asystentów głosowych może całkowicie sposób w jaki ludzie korzystają z dobroci nowych technologii ? Jaką rolę w tym wszystkim odegraja smartfony
Konrad Dziejarski (Efigence), Łukasz Łojewski (Efigence)
Dwaj giganci technologiczni – Google i Apple – otwierają przed użytkownikami zupełnie nowe sposoby obsługi ich smartfonów. Jakie to będzie miało konsekwencje dla bankowości mobilnej w najbliższej i nieco dalszej przyszłości?
Interfejsy konwersacyjne zdobywają coraz większą popularność, a użytkownicy już teraz oczekują natychmiastowej i naturalnej komunikacji. Jak firmy mogą odpowiedzieć na ich potrzeby? Dołączając do tej sesji usłyszycie, jak marki mogą wejść w dialog ze swoimi klientami, wykorzystując technologię Asystenta Google.
Kasia Ryniak (Upside), Rafał Cymerys (Upside)
Platformy takie jak Google Assistant czy Amazon Alexa otwierają nową płaszczyznę dla e-commerce -dokonywanie zakupów poprzez głos. Brzmi to obiecująco, jednak czy jesteśmy już gotowi na voice commerce?
Opowiem o tym jak w Empiku podchodzimy do mobile, jak go mierzymy, jak wpływa na sprzedaż w innych kanałach oraz o różnicach między web i aplikacjami.
Łukasz Kowalski (Flying Bisons)
Jak wyglądał proces projektowy? Dlaczego podjeliśmy decyzję odnośnie zastosowania adaptywnego podejścia do mobile? Jakie były wyniki re-design'u (GA). Dalszy proces i testy A/B (wyniki testów A/B). Roadmap'a na 2019 rok.
O tym, jak własnym sumptem przeprowadzić redesign strony desktopowej, mobilnej i zrobić aplikacje w jednym podejściu.
Nadia Ait Aoudia Pérez (Google Android Enterprise)
Szeroki zakres dostępnych rozwiązań mobilnych oznacza, że dla naprawdę każdego zadania i przypadku użycia da się znaleźć odpowiednie urządzenie. Dowiedz się, w jaki sposób dedykowane urządzenia są wykorzystywane i zarządzane w różnych branżach.
Jak udało się nam stworzyć dobry, użyteczny produkt, zachowując jednocześnie sens biznesowy i atrakcyjność produktu dla użytkowników? O tym będzie prezentacja.
Roch Kudła (Grupa Radiowa Agory)
O tym, jak i dlaczego aplikacja mobilna Radia TOK FM mogła stać się najlepiej zarabiającą apką w kategorii "Wiadomości i czasopisma" w polskim Google Play... CASE STUDY
Jak udało się nam stworzyć produkt, który odpowiada na potrzebę każdego e-commerce, by być na smartfonach, nie tworząc typowej apki na 3 platformy i umożliwiając dokonanie zakupu w 20 sekund? Dowiesz się na mojej prezentacji.